1.07.2016

wakacje 2016 - Bieszczady


Cześć wszystkim! :)
Są wakacje, więc jest i czas dla samej siebie.
Dalej mam problem z fotografem, ale pewnie jakoś rozwiążę ten problem.
Już czuję ogromną ulgę i mogę w końcu odpocząć od zmartwień i stresu, który towarzyszył mi przez ostatni czas.
Świadectwo odebrane, a egzaminy zawodowe mam nadzieję, że zdane :)
Nigdy wcześniej aż tak się nie stresowałam chyba przed czymś.
To jest ważne dla mnie, bo zależy od tego moja przyszłość. A chciałabym mieć to już za sobą ;)
Co roku mówię sobie, że w tym roku wakacje wykorzystam w 100%, blabla.. a rożnie to u mnie bywa.
Tym razem chcę po prostu odpocząć, cieszyć się chwilą, mieć naprawdę dobre wspomnienia i nie chcę też niczego żałować.
Kompletnie nie miałam na nie planów, a teraz wszystko wychodzi dość spontanicznie.
Wczoraj wróciłam z wyjazdu z rodzicami do rodziny w góry, a to jeszcze nie koniec.
Ostatni raz byłam w tych miejscach z 10 lat temu?
Jako mała dziewczynka za bardzo nie przywiązywałam uwagi na szczegóły.
Zawsze byłam zdania, że nie ma po co jeździć w góry, bo byłam przerażona tymi długimi ścieżkami, po których trzeba było tylko chodzić i chodzić, a zero przyjemności.
Jednak zmieniłam je na pewno po tym wyjeździe i uwielbiam góry, jak i morze.
Dobry klimat, te widoki, krajobrazy, sama natura. Coś pięknego!
Do tego pogoda, która bardzo nam sprzyjała :)
Odpoczęłam od miasta, które nie działa na mnie zbyt dobrze. Nie potrafię jakoś się w nim odnaleźć przez ostatni czas.
Dlatego cieszę się, że na jakiś czas mogłam uciec od tego i spędzić trochę czasu z rodziną, której dawno nie widziałam.
Szkoda, że czasem jesteśmy tak porozrzucani po tym świecie.
Podczas pobytu kibicowałam też z rodzinką naszej drużynie na EURO 2016.
Niestety tym razem nam się nie poszczęściło, ale i tak jestem dumna, że udało im się tak daleko dotrzeć :)!!
Mam dobre nastawienie i mega dużo pozytywnej energii w sobie, pomimo deszczowej pogody za oknem.
Cieszę się, że moje życie wygląda tak jak teraz. Nie chciałabym się wracać kilka miesięcy wstecz.
Życzę udanych wakacji! Buźka <3







zegarek - avon
okulary - aliexpress
bluzka - reserved
spodenki - sh
buty - nike air force


7 komentarzy:

  1. Jak to opaska wplywa negatywnie na twoja urode ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szanuję zdanie, ale to mój wybór.. a nie każdemu dogodzisz :))

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia.
    zapraszam do siebie http://amazingcolourxoxo.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia sama chętnie pojechałabym na taką wycieczkę :D

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/sukienka-z-shortami.html

    OdpowiedzUsuń
  4. pozytywne zdjęcia, bardzo spodobała mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo ładną dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥