3.09.2015

krata & snapback


W końcu dostałam zdjęcia, które robiłam jakiś czas temu i mogę coś napisać :)
Pożegnałam wakacje naprawdę świetnie!
Najlepszy czas ze znajomymi przez weekend, jak i całe wakacje.
Dziękuję wszystkim tym, z którymi spędziłam te świetne dwa miesiące :)!
Szkoła ruszyła! Jeszcze przez ten tydzień mamy luz, więc wszystko na spokojnie.
Plan lekcji jest w miarę ok, także nie narzekam.
Jedynie w piątki chciałabym kończyć lekcje o wiele szybciej, tak jak zawsze to było.
Może jeszcze plan zmieni się na naszą korzyść, zobaczymy!
Przeraża mnie rozszerzona matma i testy zawodowe w tym roku szkolnym.
Dużo tego wszystkiego na głowie będzie, ale jak systematycznie zacznę od samego początku, to nie powinnam mieć większego problemu potem.
Muszę spiąć tyłek i dać z siebie wszystko! 
Trochę nauki przede mną, ale jestem dobrze nastawiona póki co :)
I oby ta zbliżająca się  jesień mi tego nastawienia nie popsuła.
Od kiedy chodzę do szkoły, to czuję się strasznie padnięta po tych kilku godzinach.
Muszę się przyzwyczaić do tego wszystkiego, bo jeszcze żyję wakacjami.
Chociaż ze wstawaniem rano nie jest aż tak źle, a spodziewałam się gorszego, haha.
Tak czy siak, cieszę się, że to wróciło i mogę się zająć czymś pożytecznym.
Byle do piątku? Szybko zleciało i jutro spędzę pewnie wieczór ze znajomymi.
Aaaaa w niedzielę znów dożynki, tym razem w Grębocicach :)
Nie mogę się doczekać!
Teraz życzę miłego wieczoru <3




bluzka, snapback - cropp
koszula - sh
spodnie - denim
buty - adidas superstar




8 komentarzy:

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥