22.08.2015

purple sweater


W końcu jakiś post! :)
Mam mega dobry wieczór, więc piszę coś jeszcze dziś, a miałam zrobić to juro.
Odpoczywam z laptopem i muzyką.
Czasem potrzebny jest taki wieczór, bez większych planów.
No to za tydzień czeka niektórych szkoła, w tym mnie.
Może trochę brakuje mi tego szkolnego życia, ale wakacje dla mnie mogłyby jeszcze trwać.
Szczególnie te, bo są naprawdę udane! :)
W końcu ruszą także treningi z cheer, co mnie strasznie cieszy.
Odrzucić pompony na dwa miesiące to ciężka sprawa, haha.
Przez ostatni czas także wkręciło mi się strasznie bieganie wieczorami.
Chciałabym spróbować rano, ale z tym trochę trudniej.
Zawsze chciałam z kimś, bo to, tamto.
Teraz stwierdzam, że samemu jest mi najlepiej, ale każdy ma inną zasadę.
Pierwsze dni były ze zmuszaniem siebie, a teraz to tylko przyjemność!
Dziś mam małą przerwę, a jutro ruszam znów :)
W końcu zaczynam myśleć o swoim zdrowiu, o tym jak wyglądam i robię z tym coś konkretnego.
Nie mówię tylko o tej jednej rzeczy, ale trzymam się tego póki co.
Nie chcę zapeszać, bo gdy wrzesień się zacznie, to ciężko będzie wszystko pogodzić.
Jednak z ważnych rzeczy nie zrezygnuję, nawet jeżeli będzie o wiele trudniej.
Póki co mam jeszcze wakacje, więc trzymam się teraźniejszości.
Korzystam, chociaż już za dużo ostatnio się dzieje i chciałabym trochę zwolnić.
No nic, lecę poszukać jakiegoś filmu na noc i zrobić gorącą herbatę.
Zostawiam Wam zdjęcia w moim ulubionym swetrze od dzisiaj!
Już niedługo zawita jesień i na pewno pojawi ich się multum w mojej szafie w tym roku.
Życzę wszystkim miłej nocy <3




sweter, spodnie - h&m
buty - adidas superstar
zegarek - avon




11 komentarzy:

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥