20.07.2015

maxi skirt



Ostatnio dużo myślę wieczorami nad wszystkim.
Nie mam co robić, to się nie dziwię, haha.
Zauważyłam, że od dłuższego czasu strasznie się zmieniłam.
Wpłynęło na to parę czynników, ale też czas dużo robi :)
Poznajemy nowe rzeczy, uczymy się - także na błędach.
Nie jestem już do końca tą samą dziewczyną, co rok temu.
Teraz o wiele inaczej podchodzę do życia.
Cieszę się nim, korzystam i nie przejmuję wszystkim jak wcześniej.
Bywało gorzej, czasem baaaardzo, ale da się? Da :)
Każdy ma jakieś problemy, ale ponad wszystko jestem szczęśliwa na swój sposób i lubię siebie.
Wszystko siedzi w głowie i to my mamy kontrolę nad sobą.
A co do zdjęć? To na nich coś mega letniego :)
Niedługo mam zamiar wziąć się za porządki w pokoju.
Muszę ogarnąć swoją szafę!
Wszystkiego pełno, a w połowie nie chodzę, więc wypadałoby zrobić porządek.
Tylko ciągle brak mi czasu na organizację tego wszystkiego, to do dzieła!
Jest poniedziałek, czyli kolejny tydzień wakacji za mną.
Miłego tygodnia wszystkim <3





bluzka - bazar
spódnica - vinted
buty - bazar
zegarek - avon

18 komentarzy:

  1. ładna stylizacja
    http://oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam to samo ze soja szafa hehe :)
    ladna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tego typu spódnice, ale nie mam żadnej w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. możesz mi w mojej też posprzątać :D ja pracuje a ty leń :P

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna stylizacja!
    Zaczynam obserwować :)

    Zapraszam do siebie! :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica maxi zawsze na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przepięknie,spódnica jest boska. :)
    Zapraszam na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/sportowa-odsona.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog !!! Zapraszam ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥