26.12.2014

I PO ŚWIĘTACH | niebieska koszula flanelowa


Hej! :)
Mam dla Was nową notkę.
W końcu chcę ogarnąć to miejsce.
Ciągle się zbieram i zebrać nie mogę.
Święta, święta i po świętach! ;)
Dużo uśmiechów, radości - w tym roku naprawdę były całkiem ok.
Prezenty też sprawiły mi mega radość.
Chociaż bardziej cieszył mnie wzrok rodziny, przyjaciół na widok prezentów ode mnie ;)
Mam nadzieję, że Wasze także były udane.
Teraz tylko czekać na sylwestra!
A poniżej zdjęcia zrobione na dzisiejszym spacerze z siostrą.
Luźny look. Ciepła kurtka, jeansy, koszula flanelowa.
No i buty, które myślałam, że trochę inne przyjdą ze sklepu, ale nie są złe.
O wiele lepiej wyglądały na zdjęciach, ale za to są bardzo wygodne.
Na dworze straaaasznie zimno, w sumie jak na zimę przystało.
Niby co to za zima bez śniegu, ale ja tam się cieszę.
Zamarzłabym chyba, brrr!






pierścionek (krzyż) - allegro
łańcuch - allegro
zegarek - avon
szalik - szachownica
koszula - house
kurtka - h&m
spodnie - bershka
buty - deezee

fot. Oktawia Kowal

12 komentarzy:

  1. Świetna koszula , szukałam takiej od dawna <3 Buty też w moim stylu ;3
    Obserwujemy ? Zacznij i daj znać!
    http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jakie masz ładne nogi :)
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie do końca tak z nimi jest, ale bardzo mi miło :))!

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia i udanego sylwestra życzę ! :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Mam miłą nadzieję, że zostawisz u mnie jakiś ślad po sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszula :3 moje święta tez mineły całkiem dobrze ^^
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja i wgl te włosy ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  6. OO jesteś prześliczna ! i jakie cudowne buty!
    super wpis!! :D
    http://in-truth11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥