8.06.2014

IDZIE LATO | aztec crop top


HEJ! :)
Zaniedbałam trochę to miejsce, dobrze wiem.
Jednak wiele się działo. Poprawy ocen, które wciąż siedzą mi na głowie.
Wycieczki, jakieś spotkania.
W tym wszystkim nie znalazłam niestety czasu na bloga, ale nadrobię to :-)
U nas piękna pogoda, tylko korzystać z tego.
Zapowiada się prześwietne lato!
Mam pełno planów na wakacje, więc będzie dużo zdjęć i notek.
Zdjęcia zrobione z totalnej nudy, także nic szczególnego.
Jeszcze bym tak nigdzie nie wyszła, bo czuje, że przez te ostatnie miesiące zaniedbałam się strasznie.
Muszę pracować nad sobą, bo tylko 18 dni do wakacji :(
Jestem na dobrej drodze :)
Myślę także nad zmianą fryzury, takiej jak na zdjęciu.
Włosy zawsze miałam długie, może przyda mi się mała zmiana? ;)
Zobaczymy, bo nie do końca jestem przekonana.




crop top - cropp
spodnie - denim
bransoletka - avon
pomadka - yves rocher | 34 | grand rouge

2 komentarze:

  1. Też muszę się za siebie wziąć, bo na razie nie pokazałabym się w stroju z tym tłuszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥