3.05.2014

ZAKUPY | Wrocław 2.04.2014



Cześć Wam! ;) U nas pogoda coś świruje na tegoroczną majówkę. Jednak nic straconego. Konkretny spontan ze znajomymi. Na dniach dużo się wydarzyło, co strasznie namieszało u mnie. Zawiodła mnie ważna osoba, którą zawsze uważałam za naprawdę mi bliską. Jednak na każdym kroku się mylimy, popełniamy wciąż kolejne błędy i także uczymy się na nich dalej żyć. Nie będę rozpisywać się o tym, ale głowa o góry i idziemy dalej :) A na poprawę nastroju siostra zabrała mnie wczoraj na zakupy. Wrocław to naprawdę ciekawe miasto. Byłyśmy w galerii Dominikańskiej, a potem w Pasażu Grunwaldzkim. Jednak dopiero w drugim miejscu coś znalazłyśmy dla siebie. Mało czasu, więc nic konkretnego nie mam. Kupiłam zwyczajny t-shirt, crop top i spódniczkę. Od razu humor poprawiony. Dobrze mieć taką siostrę! :)

















6 komentarzy:

  1. Świetny crop top :) Ech, zawsze jest przykro gdy ktoś nas zawiedzie, ale takie rzeczy się zdarzają w życiu, Grunt to się nie poddawać.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) takie życie, ale nie poddajemy się! :)

      Usuń
  2. Śliczne rzeczy ,głowa do góry ,nie poddawaj się !
    Zapraszam do mnie na konkurs :) Możesz wygrać post promujący na dwóch blogach i design >>>>>>>
    mydayolus.blogspot.com/2014/04/konkurs.html#comment-form

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ciuszki! Aż chce się jechać do Wrocławia :)
    Ludzie ciągle zawodzą, każdy na swój sposób, trzeba sie do tego przyzwyczaić :(
    Zapraszam do siebie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥